fredag 22. oktober 2010

Beste search mulighetene

Telefonkatalogen.biz – Gir deg de beste søkemulighetene

Ett stikkord og ett tastetrykk gir deg det du trenger for å finne bedriften du er på jakt etter. Til og med de du ikke vet at du trenger.

Trenger du en deilig ansiktsbehandling, men er usikker på hvor du får tak i det? Gå på Mediahuset Nova A/S sin side telefonkatalogen.biz og skriv hudpleie i søkefeltet. Da kan du snevre inn til ditt nærområde, så vil telefonnumre og veikart vise vei til noen behagelige timer for velværet ditt.

- Det beste med denne søkertjenesten er at den er godt tilgjengelig i nettavisene. Jeg var egentlig ikke på jakt etter en ansiktsbehandling men da tjenesten plutselig var foran meg på skjermen var hudpleie det første som slo meg at jeg ville søke etter. Dagen etter kunne jeg unne meg litt ekstra skjønnhetspleie, sier Linda Bekkevold.

Lokalt i hele landet
I tillegg til de største avisene og på Google finner du Mediehuset Nova A/S sitt søkefelt nå på de aller fleste lokalavisene også, fra Bergensavisen til Lofotposten. Med over 70.000 unike brukere i uken er det tydelig at kundene er fornøyde med tilgjengeligheten. Siden er også den raskest voksende for denne typen tjenester.

- Jeg var hjemme hos en venninne som hadde bruk for noen ekstra nøkler til bad og soverom. Jeg tipset henne om telefonkatalogen.biz, og med ordet nøkkel, dukket mange valgalternativer opp. Hun ble henrykt da det i tillegg ble vist et gatebilde av nærmeste lås og nøkkel-firma. Da skulle hun hvertfall finne fram, sier Bekkevold.

Relaterte sider
Skulle det ikke være akkurat hudpleie du er ute etter, gir Mediahuset Nova A/S deg en lang liste med relaterte søkeord som kan veilede deg til riktig ønske. Kanskje frister det mer med aromaterapi, ernæringsrådgiver eller yoga.

Ingen kommentarer: