torsdag 18. august 2011

Mediahuset Nova AS: viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS

Kunder blir lurt av konkurrentene via hets på blogger. Det viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS har med bakgrunn i frustrasjon gått på internett og opprettet falske blogger der de utgir seg for å være en oppgitt kunde som klager. Hvorfor gjør man noe slikt? Det er for å gi inntrykk av at det skal være klager slik at de forsøker å villede kunder til å tro at selskapet skal ha klager utover det som er normalt.

I et stadig mer nettbasert forretnings-Norge er stor konkurranse om oppmerksomhet. Kataloger konkurrerer med hverandre; om oppmerksomhet, besøkende, investeringer, kunder og de beste selgerne. Det faktum at flere av de beste selgerne i katalogbransjen har gått over til å jobbe i Mediahuset Nova AS har skapt irritasjon hos de som mister selgeren. Mediahuset Nova AS er kjent for kvalitet og kvalitet tiltrekker kvalitet. Selskapet er opptatt av å levere et produkt som med høyest mulig sikkerhet hjelper kunden med de behov kunden har til enhver tid.
Mediahuset Nova AS og deres samarbeidspartnere ønkser å bidra til at produktet framstår med en sterkere og mer gjenkjennelig profil. De fleste får sin første kontakt med et produkt eller tjenester de er ute etter, gjennom internett. Mediahuset Nova AS er derfor opptatt av å vise et attraktivt tilbud og riktig kontaktinformasjon til deres kunder på sine nettsteder. Telefonkatalogen.biz gir omfattende underretning som linkes mot de største nettsidene i Norge, med prisgaranti.

Ingen kommentarer: