onsdag 26. oktober 2011

Mediahuset Nova AS Omtaler

Mediahuset Nova AS Omtaler

Omtaler fra Mediahuset Nova AS

Beskrivelse: Omtaler fra 2010.

--------------------------------------------------------------

Hei.

Jeg ble kunde hos Mediahuset Nova AS i april i år. De var veldig overbevisende og jeg takket til

slutt ja. Oppdragene har bare ramlet inn etter det!!! Kundene finner meg overalt og det er nesten for

mye å gjøre. Prisen var helt grei og jeg håper dette vedvarer. Det har gått veldig bra og jeg er

fornøyd! Er så lei av at Eniro prøver å melke meg gjennom ditt distrikt, internettopplysningen,

kvasir, gulesider, summa, dine distrikter, proff og alle deres alskens kataloger. Tror folk begynner å

forstå hva Eniro driver med. Ikke rart de har tapt flere hundre millioner de siste årene. De er bare

ute etter penga dine. Det har jeg skjønt. Er i New York nå og koser meg med shopping. Kos dere

alle hilsen Stian

--------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------

Uregistrert skrev 6 juni 2010, kl. 06:44

Jeg syntes jeg har mye igjen for pengene i telefonkatalogen.biz oppføring på

google%u2026 fikk senest idag en kjempekontrakt signert av et stort byggefirma

som fant meg via oppføringa%u2026Gule sider må du jo ut med 250000 for å bli

førsteprioritert, og det syntes jeg er mye penger, og stort sett blir ingen av de

som ikke har lagt igjen minst 70000 der noe spesielt kjangs for å bli valgt. mitt

tips er å kjøpe google adwords. ingenting anna, ihvertfall ikke annonse i gule

sider for 2700,- som er den minste,, blir ikke særlig synlig på side 40 og

utover.. gule sider er dritt med mindre man har råd til å legge igjen mye penger

der! men for nesten 2000,- fikk en liten bedrift som mitt en solid avtale med et

byggefirma. det er ikke første gang og det er takke være google.

--------------------------------------------------------------

Ingen kommentarer: