tirsdag 26. april 2011

Mediahuset Nova AS, Telefonkatalogen.biz

Mediahuset Nova AS, Telefonkatalogen.biz - Deres søketjeneste har over 70.000 unike besøkende hver uke og er den ..... Besøk oss på offisiell nettside
Mediahuset Nova AS





· klage, svindel.
Mediahuset Nova AS, Telefonkatalogen.biz - Deres søketjeneste har over 70.000 unike besøkende hver uke og er den ..... Besøk oss på offisiell nettside
Mediahuset Nova AS





· klage, svindel.

mandag 25. april 2011

Mediahuset Nova AS - Milj?nsyn

Mediahuset Nova oppfordrer alle til å tenke på miljøet. Selskapet har innført som rutine at alle samarbeidspartnere som har mulighet sender fakturaer og brev per mail fremfor per post. Selskapet sender også alle lønnsslipp og det meste av korrespondanse internt via mail. Unødig papir forbruk er skadelig for miljøet. Vi oppfordrer alle våre kunder og samarbeidspartnere til å unngå papir forbruk i alle tilfeller dette lar seg gjøre.


Med vennlig hilsen
Mediahuset Nova AS
Miljø hensyn

Mediahuset Nova oppfordrer alle til å tenke på miljøet. Selskapet har innført som rutine at alle samarbeidspartnere som har mulighet sender fakturaer og brev per mail fremfor per post. Selskapet sender også alle lønnsslipp og det meste av korrespondanse internt via mail. Unødig papir forbruk er skadelig for miljøet. Vi oppfordrer alle våre kunder og samarbeidspartnere til å unngå papir forbruk i alle tilfeller dette lar seg gjøre.


Med vennlig hilsen
Mediahuset Nova AS

mandag 18. april 2011

En lompe med en litten pølse takk?

Telefonkatalogen.biz Mediahuset Nova AS On Stumbler!!! http://ping.fm/5CQqw
Telefonkatalogen.biz Mediahuset Nova AS On Stumbler!!! http://ping.fm/Eo7ky

Telefonkatalogen.biz Mediahuset Nova AS On Stumbler!!!

Telefonkatalogen.biz Mediahuset Nova AS On Stumbler!!!
http://ping.fm/9WXlN
Telefonkatalogen.biz Mediahuset Nova AS On Stumbler!!!
http://ping.fm/SvKPf

torsdag 14. april 2011

http://ping.fm/uuGpW

Du bør nok ha et system hvor du kan følge opp med kundene og få tilbakemelding på deres opplevelse av selskapet ditt. Slik blir du oppmerksom på ting de kan ha vært misfornøyd med. Var bestillingsskjemaet på internett enkelt å bruke, fikk kunden svar på sine spørsmål og holdt du kunden informert om status på leveranse deres, leverte du til rett tid og håndterte du eventuelle klager på en rask og effektiv måte?

onsdag 13. april 2011

Da slipper man klager och svindel fors?

Mange gode eksempel bedrifter i Norge. Her er en ev dem. Bedrifter med kvalitetsgaranti er helt unikt i Norge. Da slipper man klager och svindel forsøk.
http://ping.fm/kY0aq

Kvalitetsgaranti først!
Da slipper man klager och svindel forsøk.
Mange gode eksempel bedrifter i Norge. Her er en ev dem. Bedrifter med kvalitetsgaranti er helt unikt i Norge. Da slipper man klager och svindel forsøk.
http://ping.fm/UOSwB

Kvalitetsgaranti først!
Da slipper man klager och svindel forsøk.

tirsdag 12. april 2011

Local business - Mediahuset Nova AS

It is not always easy to target keywords when local business type does not warrant writing unique content for each local area you are operating on, so how can you go about targeting that local traffic through organic search engine optimization?
http://ping.fm/XexWG
It is not always easy to target keywords when local business type does not warrant writing unique content for each local area you are operating on, so how can you go about targeting that local traffic through organic search engine optimization?
http://ping.fm/CWiRP
telefonkatalogen.biz - mediahuset nova as svindel, klage. mediahuset-nova-svindel.blogspot.com/.../visibility-on-mediahuset-nova-website.html
Blogger om Klager/svindel på internett.
mediahuset-nova-svindel.blogspot.com/.../visibility-on-mediahuset-nova-website.html

artikkler om klager og svindel hos norske myndigheter?

mediahusetnova.wordpress.com/tag/klager-om-svindel-pa-internett/

Lest alle artikkler om klager og svindel hos norske myndigheter? Våkne opp!

mandag 11. april 2011

http://ping.fm/43VtN

Du bør nok ha et system hvor du kan følge opp med kundene og få tilbakemelding på deres opplevelse av selskapet ditt. Slik blir du oppmerksom på ting de kan ha vært misfornøyd med. Var bestillingsskjemaet på internett enkelt å bruke, fikk kunden svar på sine spørsmål og holdt du kunden informert om status på leveranse deres, leverte du til rett tid og håndterte du eventuelle klager på en rask og effektiv måte?

Ved å gjøre deg kjent med punktene over vil du forhåpentligvis få fornøyde kunder og ha vellykkede forretningssamarbeid med dem i mange år.

Her kan du lese om telefonkatalogens fornøyde kunder:

Telefonkatalogen AS Suksess Historier

Les om telefonkatalogen.biz
Quality assurance. No klager. http://ping.fm/WRClF
No klager or svindel.
Telefonkatalogen.biz/Mediahuset nova as: Prøver du http://ping.fm/UG1A8
Annonse på telefonkatalogen.biz nettsider gir:

* Synlighet på mange av de største nettsidene i Norge.
* Publisering av din bedrift med all relevant informasjon og logo.
* Link til din hjemmeside og email adresse.
* Mange oppføringer til prisen av èn.
* Kundeservice tilgjengelig på mail fra kl. 09.00- 21.00 alle hverdager.
* Har du andre spørsmål, kan henvendelser besvares på telefon 815 35 082, eller pr. e-post til: post@telefonkatalogen.biz.

søndag 10. april 2011

Svindel! Pass opp for Norske myndigheter- Største svindelen noensinne! Svindel! Telefonkatalogen.biz Firmasøk, kartsøk FRA Mediahuset Nova AS - Klikk på ... betale for fører eller klikk som de var så sårbare for svindel.

Telefonkatalogen.biz - Bedrift pakke

Telefonkatalogen .biz/Mediahuset Novas www.telefonkatalogen.biz gjør din bedrift tilgjengelig på mange av de største nettsidene på internett. www.telefonkatalogen.biz er et oppslagsverk som hjelper kunder å finne varer og tjenester. Når du profilerer deg hos oss treffer du relevante målgrupper.*
http://ping.fm/QMyop
Telefonkatalogen .biz/Mediahuset Novas www.telefonkatalogen.biz gjør din bedrift tilgjengelig på mange av de største nettsidene på internett. www.telefonkatalogen.biz er et oppslagsverk som hjelper kunder å finne varer og tjenester. Når du profilerer deg hos oss treffer du relevante målgrupper.