mandag 18. juli 2011

Mediahuset Nova AS: viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS?

Kunder blir lurt av konkurrentene via hets på blogger. Det viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS har med bakgrunn i frustrasjon gått på internett og opprettet falske blogger der de utgir seg for å være en oppgitt kunde som klager. Hvorfor gjør man noe slikt? Det er for å gi inntrykk av at det skal være klager slik at de forsøker å villede kunder til å tro at selskapet skal ha klager utover det som er normalt.

I et stadig mer nettbasert forretnings-Norge er stor konkurranse om oppmerksomhet. Kataloger konkurrerer med hverandre; om oppmerksomhet, besøkende, investeringer, kunder og de beste selgerne. Det faktum at flere av de beste selgerne i katalogbransjen har gått over til å jobbe i Mediahuset Nova AS har skapt irritasjon hos de som mister selgeren. Mediahuset Nova AS er kjent for kvalitet og kvalitet tiltrekker kvalitet. Selskapet er opptatt av å levere et produkt som med høyest mulig sikkerhet hjelper kunden med de behov kunden har til enhver tid.
Mediahuset Nova AS og deres samarbeidspartnere ønkser å bidra til at produktet framstår med en sterkere og mer gjenkjennelig profil. De fleste får sin første kontakt med et produkt eller tjenester de er ute etter, gjennom internett. Mediahuset Nova AS er derfor opptatt av å vise et attraktivt tilbud og riktig kontaktinformasjon til deres kunder på sine nettsteder. Telefonkatalogen.biz gir omfattende underretning som linkes mot de største nettsidene i Norge, med prisgaranti.

torsdag 14. juli 2011

Svindel og klager over hele Internett!

I bransjen til Mediahuset Nova AS er det mye svindel og det er mange aktører som beskyldes for å være svindelere til den dag i dag...

Skrevet av Mediahuset Nova AS
Sommeren står på trappene og vi i Mediahuset Nova AS tar sommerferie etter en aktivt år.

Vi ønsker å rette en stor takk til alle som har tipset oss, bedriftene vi har besøkt, alle fantastiske medarbeidere og trivelige kunder vi snakket med.


http://ping.fm/XxBvF

Svindel Mediahuset Nova AS ? Svindel.

Skrevet juli 1, 2011 av telefonkatalogen. Mediahuset Novas Telefonkatalogen.biz bruker toppnivådomenet for Internett ...

onsdag 13. juli 2011

Mediahuset Nova - bedre produkt

Mediahuset Nova har brukt tidligere klager til noe positivt, et bedre produkt og utvidet kundeservice gjør kundene fornøyde.
Mediahuset Novas Telefonkatalogen.biz har brukt fordums kritikk til å utvikle sine tjenester og produkt til konkurransedyktige priser kan en absolutt ikke klage på.
En kvalitetsgaranti som inneholder blant annet pengene tilbake garanti og svargaranti innebærer at dersom du finner en oppføring som er like bred på internett til samme pris eller lavere pris refunderer de mellomlegget til deg. Dette forutsetter at andre linker holder like høy kvalitet.
Telefonkatalogen.biz garanterer at de til enhver tid vil fortsette å tilby en markedsføring som plasserer bedriften eller organisasjonen din på de mest relevante markedsplassene i Norge. Oppføringen din på Internett kommer alltid ut innen en time etter at avtalen er godkjent av deg, og du får tilsendt brukernavn og passord til egen bruker side som gir deg full kontroll over egen oppføring. Dersom du er lei av svindlere som sier at de legger deg på internett uten å gjøre dette vet du hvilken aktør som gir deg de beste forutsetninger for profesjonell tilgjengelighet på internett. Mediahuset Nova AS er nå et første valg for flere tusentalls bedrifter i Norge.
Mediahuset Nova stiller nå med lengst åpningstider hvor du kan nå kundeservice på mail alle hverdager fra klokken 09.00 til 21.00.

Mediahuset Nova AS Bedrift

Vennlig hilsen fra
Mediahuset Nova AS

tirsdag 12. juli 2011

Mediahuset Nova AS: viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS?

Kunder blir lurt av konkurrentene via hets på blogger. Det viser seg at konkurrenter av Mediahuset Nova AS har med bakgrunn i frustrasjon gått på internett og opprettet falske blogger der de utgir seg for å være en oppgitt kunde som klager. Hvorfor gjør man noe slikt? Det er for å gi inntrykk av at det skal være klager slik at de forsøker å villede kunder til å tro at selskapet skal ha klager utover det som er normalt.

I et stadig mer nettbasert forretnings-Norge er stor konkurranse om oppmerksomhet. Kataloger konkurrerer med hverandre; om oppmerksomhet, besøkende, investeringer, kunder og de beste selgerne. Det faktum at flere av de beste selgerne i katalogbransjen har gått over til å jobbe i Mediahuset Nova AS har skapt irritasjon hos de som mister selgeren. Mediahuset Nova AS er kjent for kvalitet og kvalitet tiltrekker kvalitet. Selskapet er opptatt av å levere et produkt som med høyest mulig sikkerhet hjelper kunden med de behov kunden har til enhver tid.
Mediahuset Nova AS og deres samarbeidspartnere ønkser å bidra til at produktet framstår med en sterkere og mer gjenkjennelig profil. De fleste får sin første kontakt med et produkt eller tjenester de er ute etter, gjennom internett. Mediahuset Nova AS er derfor opptatt av å vise et attraktivt tilbud og riktig kontaktinformasjon til deres kunder på sine nettsteder. Telefonkatalogen.biz gir omfattende underretning som linkes mot de største nettsidene i Norge, med prisgaranti.

mandag 11. juli 2011

Kvalitetsgaranti på Internett! - Mediahuset Nova AS
http://ping.fm/GkLIo

Kvalitetsgaranti på Internett! - Mediahuset Nova AS

torsdag 7. juli 2011

Svindel Mediahuset Nova AS - Svindel

Mediahuset Novas Telefonkatalogen.biz bruker toppnivådomenet for Internett som er reservert for handel og forretningsliv. De gir deg bred nettdekning til de beste prisene.

Tidligere klager fra konkurrenter som har reagert på lave priser gjøres til skamme når Mediehuset Nova vokser seg stadig større med sine solide tjenester. Katalograbransjen er en grumsete bransje der kundene ofte har utfordringer på grunn av for mange aktører. Mediahuset Nova AS har eksistert siden 2004 men har først fått fart på tingene etter desember 2009. Selskapet har vendt klager til skryt og gått til å bli 4. størst i katalogbransjen. Produktet de tilbyr sine kunder utvikles stadig vekk til det bedre, og gir landsdekkende nettdekning på de mest seriøse og mest brukte nettsidene folk surfer på.

Når du profilerer deg i telefonkatalogen.biz, treffer du relevante målgrupper, samtidig som du profilerer deg mot personer i kjøpsmodus eller som trenger din organisasjons tjenester.

Med gode og relevante søkeord på deres oppføring er det flere som finner dere raskere, om de søker både med enkeltord, eller setninger som de fleste bruker å gjøre på søkemotorer. På telefonkatalogen.biz sine sider kan du få tips om effektiv søking, og trenger du hjelp med gode søkeord kan du kontakte Mediahuset Novas kundeservice:
http://ping.fm/Gvw1X
Mediahuset Nova AS fortsetter å vokse tiltross for at selskapet hadde en utfordrende oppstart. I bransjen til Mediahuset Nova AS er det mye svindel og det er mange aktører som beskyldes for å være svindelere til den dag i dag. Årsaken til dette er er at mange aktører starter opp,
http://ping.fm/M7J3u
Med pengene tilbake garanti kan firmaet ditt være trygg på at man har valgt den mest omfattende synligheten på internett i katalogbransjen. Dermed slipper man unødvendige kostnader på å være godt synlig på Internett.
http://ping.fm/3HqAc

Mediahuset Nova AS som selskap vokser

Mediahuset Nova AS fortsetter å vokse tiltross for at selskapet hadde en utfordrende oppstart. I bransjen til Mediahuset Nova AS er det mye svindel og det er mange aktører som beskyldes for å være svindelere til den dag i dag. Årsaken til dette er er at mange aktører starter opp, sender ut mange fakturaer uten å ha et reelt produkt og svindler kundene til å betale for et produkt som holder en svært dårlig kvalitet eller som ikke eksisterer i det hele. Med andre ord et klassisk eksempel på svindel. Bakgrunnen for Mediahuset Nova AS sin vekst er i grunnen ganske enkelt fordi de gir kunden det de vil ha, en solid og bred dekning på nett med pengene tilbake garanti.

Mediahuset Nova sine tjenester og produkt til konkurransedyktige priser kan en absolutt ikke klage på. Tidligere het de Telefonkatalogen AS, som også da tilbød bred dekning på nett for firmaer. For å unngå forveksling med konkurrenter, er de nå nøye med å introdusere seg som Mediahuset Nova AS Telefonkatalogen.biz.

Domenet .biz er et toppnivådomene for Internett som er reservert for handel og forretningsliv. Domenet ble opprettet i 2001 for å lette noe av etterspørselspresset på andre domenenavn tilgjengelig på toppnivådomenet .com, og for å gi et alternativ til selskaper hvis foretrukne.com-domenenavn allerede hadde blitt registrert av andre.

Biz er en fonetisk stavelse av det første leddet i «business», og blir også brukt i firmanavnet til Grunnleggerne av Twitter: Biz Stone. På deres hjemmeside står det at de i likhet med Mediahuset Nova har vært gjennom en utfordrende oppstart. I likehet med store og fremgangsrike selskaper fokuserer Mediahuset Nova AS store ressuser på produktutvikling. Selskapet har i løpet av de 2 siste årene blitt vokst til å være 4. størst i katalog bransjen og har som mål å være blant de 2 største innen slutten av året 2013.

onsdag 6. juli 2011

Modern tenking - Si nei til H?olen?

Vi oppdaget en vid på YouTube i løpet av helgen, og det fikk oss snakke ... .. Er det virkelig nødvendig å gå på skolen?

* Åneei * Går ikke an dette! Jeg hører noen av dere gråte allerede. Men dette hete emne diskuteres av Sir Ken Robinson i TED og kan kaste nytt lys over hvorfor mange av oss tror Høyskolen er en viktig aspirasjon for en tenåring.

Tenk deg dette (slapp av), tenk på dette før du sjekker ut vidoen:

Hvis det finnes to grupper av mennesker i verden, hvilken passer du inn i?

Gruppe 1: De som rett og slett ”tåler” hva de skal gjøre i neste 30 år istedet for å nyte det, og venter hele uken man-fre på at det skal bli helg igjen – åååå....

Gruppe 2: De som elsker det de gjør og kunne ikke forestille seg å gjøre noe annet. Det er ikke bare en jobb, det er hvem de er.

Hvis du tillhører Gruppe 2 - gratulerer, det er fantastisk! Men hva som er skremmende, viser studier, at det store flertallet av folk identifiserer seg med gruppe 1. Trist, ikke sant?

Alle ønsker sikkert å gjøre en jobb som de elsker, noe som gjør dem glade og lykkelige. Men det virker som et sted mellom barnehage og voksne liv, skjer det noe. Noe litt merkelig. Det er som våre hjerner blir vasket å legge mindre vekt på de tingene vi elsker og er naturlig god til, og heller fokusere på ting som vil få oss videre til Høyskolen.

Matematikk, Vitenskap, engelsk .... Kom igjen barn, studer hardt! Og mens vi er i gang, la oss få høye karaktærer – så går livet bra for oss! Yeah, right!

Men hva med dine lidenskaper og naturlige talenter?
Utdanningssystemet er så opptatt av å tvinge oss ned o lineære rutinejobber som vi begynner å ta for gitt som den naturlige veien å gå. Vi har blitt besatt med denne lineære fortellingen (høydepunktet er å få folk til høyskole) som noe som risikerer å komme av denne stien blir fort feid under teppet - enten det er av kjærlige foreldre, samvittighetsfulle lærere, eller kloke rådgivere.
Sjekk ut denne tankevekkende TED Diskusjon av Sir Ken Robinson, der han forklarer:

hvordan utdanning avskiller folk fra deres naturlige talenter
hvorfor tenåringer ikke bruker armbåndsur
hva utdanningssystemet har til felles med hamburgere + pommes frites

http://ping.fm/LvDZC

Hva mener du - er vårt utdanningssystem en katastrofe? Del din mening i kommentarfeltet nedenfor.

Say NO to College! 20th century thinking

Say NO to College! 20th century thinking:
http://ping.fm/NI5S7

cool article
Say NO to College! 20th century thinking:
http://ping.fm/apfqq

cool article